感谢purpleneutrino太太同意我在b站传XD

第一次在油管看差点看哭了...知道keith和shiro pre-kerberos的事和官方对他们的过去的承诺以后,在想这个video就更...天啊怎么会这么合适啊...

“你在我们相遇时教会了我星辰的勇气,宇宙的无垠和星光的不朽在你眼里好像是那么轻易的事,可我多想再听你说一次啊,付出一切都好,我多想再听一次啊...

如今的我亦不畏惧宇宙的无垠和永恒,你才是如此珍贵的美丽啊。...”

-------------------------------------------------------------

You taught me the courage of stars before you left.

你在离去之前教会了我星辰的勇气

How light carries on endlessly, even after death.

他们的光芒永垂不朽,从很久很久以前到后久很久以后

With shortness of breath, you explained the infinite.

你寥寥几句,便诠释了宇宙的无垠

How rare and beautiful it is to even exist.

单单只是存在,便是如此珍贵的美丽

I couldn’t help but ask , for you to say it all again.

可我忍不住想再听你说一次啊

I tried to write it down

我试着想记下

But I could never find a pen.

可却找不到一支笔来描绘

I’d give anything to hear you say it one more time,

我愿意付出一切去只为再听你说一次啊

That the universe was made

你说宇宙的开辟

Just to be seen by my eyes.

也仅仅是为我存在而已

With shortness of breath, I’ll explain the infinite

我寥寥数语,就诠释了宇宙的无垠

How rare and beautiful it truly is that we exist.

我们仅仅只是存在着,就是如此珍贵的美丽啊

-------------------------------------------------------------

via:https://sheithykeiths.链接-taught-me-the-courage-of-stars-before-you   

by: purpleneutrino

使用素材: voltron

BGM【音乐名】: saturn

评论
热度 ( 28 )

© 奈德EX | Powered by LOFTER